Friss, epres quinoa saláta

Egy héten legalább kétszer nyers saláta a vacsora. Általában valami gabonával, én a legtöbbször quinoát használok.

A saláta receptjeimmel csak inspirálni szeretnélek, valójában bármilyen más zöldségből megcsinálhatod, ami van otthon.

Nálam három szabály van: a szivárvány minden szinében pompázó zöldségek + mellé valami gabona – és legyen benne valamilyen bab

Igy teljes értékű vacsorát készithetünk, ami minden makro tápanyagról gondoskodik, igy megfelelő mennyiségű fehérjét, szénhidrátot és zsirt viszel be a szervezetedbe.

Ebbe a salátába gyümölcsöt is tettem, ami nagyon jó izpárositás volt a zöldségekkel és az öntet friss izével.

 

Hozzávalók:

1 személyre

  • 4 szem eper, negyedelve
  • 4-5 evőkanál feketebab (főtt, vagy konzerv)
  • Pár evőkanál apróra vágott kaliforniai paprika (piros, sárga vagy naracssárga)
  • Negyed lilahagyma apróra vágva
  • Saláta, spenót, leveleskel, vagy bármi zöld leveles
  • 1/2 avokádó (elhagyható)
  • 1/2 csésze főtt quinoa

 

Elkészités:

Alulra kanalazzuk a quinoát, majd helyezzük el a zöldségeket rajta,

 

Én 2 evőkanál vegán majonézből, 1 evőkanál kovászosuborka léből és fűszerekből (fehérbors, fekete bors, cayenne paprika) készitett öntettel tálaltam.