Te is egy elfoglalt családanya, háziasszony, NŐ vagy?

 

Akkor mindennél jobban megérdemled, hogy végre megint jól érezd magad a bőrödben! 👙

Bizony, tudom jól, mennyi dolgod lehet egy sima hétköznapon is. Csoda, hogy van időd ezt elolvasni! Igyekszem hát rövidre fogni a lényeget.

 

Szeretnél változtatni a jelenlegi életmódodon, de …

😓 neked sincs kedved konditerembe járni, ott bénázni, mutogatni magad? És amúgy sincs napi egy-két órád az edzésekre?

😫 téged sem vonz, hogy nagy súlyokkal dolgozz, esetleg kiköpd a tüdőd a futópadon?

😭 nem tudod, hogyan táplálkozz megfelelően? Nincs ötleted, mit főzz és mennyit egyél?

😤 unod már az Instagram-modellek által reklámozott edzésprogramokat, amik egyértelműen irreális ígéretek?

 

Épp ezt a komplex életmód csomagot keresed, ha te is:

🤩 inkább otthon edzenél napi fél órát!

😍 egy alapos, jóleső átmozgatásra vágysz, amitől laposabb lesz a hasad, kerekebb a popsid és formásabb a lábad!

🥗 egy személyesen rád szabott edzéstervet és 100% növényi alapú étrendet szeretnél kapni!

💋 egy valóban átlag nőkön tesztelt és továbbfejlesztett, működő programot keresel!

Van még 5 perced? Olvass tovább, és ismerd meg a Fel az izmot, le a zsírt életmód program részleteit!

Rudnay Krisztina vagyok, 40 éves, dolgozó nő. Főllásom és családom mellett már két évtizede edzősködöm és okleveles táplálkozási szakértő vagyok.

Már a gimnáziumban tartottam edzéseket tornaórán az osztályomnak, és innentől kezdve a sport az életem részévé vált. Elhatároztam, hogy a lehető legjobban karban fogom tartani a testemet. Nem akartam puhává és gyengévé válni, akinek 40 éves korára a leghétköznapibb mozdulat is fájni fog. Ez a fogadalom szép és jó, de ahogy idősödtem, a mindennapi prioritásaim, teendőim nekem is, vendégeimnek is változtak. Így hát kénytelen voltam a zsúfolt hétköznapokhoz igazítani mind a saját, mind pedig vendégeim edzését, étrendjét.

Két évtizedes edzői pályafutásom alatt kiváló magyar és amerikai trénerektől tanultam hatékony edzésmódszerekről és gyakorlatokról; mindezt a tudást pedig beépítettem a saját módszerembe. Így nyerte el a Fel izmot, le a zsírt program a mai formáját.

Mit tartalmaz a Fel az izmot le a zsírt online program?

 

  1. ⏱️ Állapotfelmérés

Egyéni válaszaid alapján személyre szabott edzés- és étrend tervet készítek neked.

Értéke: 5.000 Ft

 

  1. 🍲 Személyre szabott, növényi alapú étrend

Minden héten összeállítok neked egy 1500 vagy 2000 kalória értékű heti menüt, és megkapod a recepteket is. Így nem kell többé azon gondolkodnod, hogy mit is főzz!

Értéke: 8.000 Ft

 

  1. 💪 Edzésterv

Minden héten az aktuális edzettségi szintednek megfelelő edzéstervet készítek neked, melyeket a vezetett videóim segítségével fél óra alatt elvégezhetsz az otthonod kényelmében, minden különösebb eszközigény nélkül!

Értéke: 16.000 Ft

 

  1. ❤️ Motiváció

A tagokkal hetente motivációs beszélgetést tartunk zárt csoportomban, hogy mindig új lendülettel folytasd azt, amit elkezdtél!

Értéke: 4.000 Ft

 

📗 AJÁNDÉK EBOOK!

Elkötelezettségedért cserébe ajándékba megkapod a Növényi alapú étkezésről dióhéjban című, 2500 Ft értékű könyvemet is!

💻 BÓNUSZ VIDEÓK

Egyre bővülő galériámban számos kiegészítő edzést is találsz, a kardiótól kezdve a problémás testrészek edzésén át a kihívásokig.

😵 Jól számolsz, mindez összesen 35.500 Forint lenne teljes áron. Ennyit kellene kifizetned egy személyi edzőnek. Viszont azzal, hogy otthon edzel, nem csak időt spórolsz meg, de pénzt is! Mivel nem kell edzőtermet bérelnem, és egyéb költségeket fizetnem, az alábbi kedvezményes árakat tudom neked garantálni:

📈 Tapasztalataim szerint a látható fejlődés egyik előfeltétele a hosszú távú elköteleződés. Egy hónap alatt egy edző sem képes csodákat tenni, egy év alatt viszont bármi megvalósulhat! Ha te is szeretnél látványos eredményeket elérni, válaszd az éves tagságot mindössze egy havi kondibérlet áráért! 

Még mindig bizonytalan vagy? Olvass tovább, hogy megtudd, miben más ez a program, mint a többi!

Vagy próbáld ki bármelyik csomagot 14 napig ingyen!

Miért válaszd a Fel az izmot, le a zsírt programot?

 

😍 Mert nőies alakod, feszes és tónusos bőröd lesz!

🤸‍♀️ Mert ismét olyan mozgékony leszel, mint 20 éves korodban!

😊 Mert ezzel megelőzöd az időskori mozgásszervi nehézségeket!

👍 Mert megszűnnek az emésztési zavarok, a puffadás, és a helytelen étkezésből fakadó bőrproblémák, hormonális zavarok!

💯 Mert más programokkal ellentétben mi nem csak a látszatra koncentrálunk!

Miért működik a Fel az izmot, le a zsírt program?

 

A Fel az izmot, le a zsírt program módszerét közel két évtizede tökéletesítgetem. Alapja az a 12 sportág, melyeket az évek során elsajátítottam. Ezt egészítik ki személyi edzőként szerzett tapasztalataim, és a sporttudomány legújabb eredményei.

“Kicsikém, megcsináltam a 7 napos tornádat… Azt hittem, fitt vagyok… 😆 De úgy formál, mint az állat! Hogy fitness zseni vagy, az biztos!!!❤️

Ildikó, UK

Szakmai véleményem, hogy azok az edzések, melyek kizárólag a főbb izomcsoportok edzésére koncentrálnak, felületes alakot eredményeznek.

A természetesen szép, nőies alak eléréséhez azonban elengedhetetlen a kisegítő izmok megdolgoztatása is.

Éppen ezért egyedi edzéseimben főként funkcionális edzésgyakorlatokkal találkozhatsz, melyeket alacsony intenzitással, ugyanakkor magas ismétlésszámmal végzünk.

Minden edzéstervem egyedi és hétről-hétre megújuló, így nálam biztosan nem fogsz beleunni a tornába! Itt végre nem csak guggolással, kitöréssel és karemeléssel fogsz találkozni!

Az edzések során formásabbak, tónusosabbak lesznek az izmaid és fejlődik a hajlékonyságod. Az edzéseket követően pedig végtelenül boldognak és büszkének fogod magad érezni!

 

Elfoglalt nőként számomra is fontos, hogy a főzés legyen gyors, egyszerű és egészséges, ugyanakkor ne legyen egyhangú, unalmas.

Éppen ezért minden étrendem könnyen elkészíthető, változatos, növényi alapú receptekből áll. Hetente két menüsort is közzéteszek, melyek napi öt étkezést foglalnak magukban.

A receptek 1500 és 2000 kalóriára vannak szabva, és feltüntetem mellettük a makrotápanyagok értékét is.

A kiegyensúlyozott étrendekkel, növényi alapú alapanyagokból álló ételekkel biztosan sikerre viheted kitűzött célod az életmódváltás terén!

 

***Figyelmeztetés***

A Fel az izmot, le a zsírt program lehetséges mellékhatásai: laposabb has, kevesebb puffadás, kerekebb popsi, karcsú lábak, élettel teli bőr, és a késztetés, hogy fotókat csinálj az eredményeidől, hogy megoszd a világgal.

✅ Egészséges, növényi alapú receptek

✅ Változatos funkcionális edzésterv

✅ Alacsony intenzitás, magas ismétlésszámmal

✅ Folyamatos motiválás, támogatás, tanácsadás

✅ Minden nőnek – minden méretben és formában

Garancia:

Próbáld ki a programot ingyenesen 2 hétig.  Ha nem tetszik, és ez alatt az idő alatt lemondod, nem kell fizetned semmit.

Előfizetéseddel minden hónapban segítesz is:

A Fel az izmot, le a zsírt program árából 10%-ot minden hónaban átutalunk egy általunk kiválasztott állatmenhelynek – akik a legnagyobb bajban vannak.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hány percesek az edzések?

Minden edzés magába foglal egy bemelegítést, láb- és popsi specifikus gyakorlatokat, kar és hasizom erősítő gyakorlatokat.

A kezdők gyakorlatsorai 20-30 percesek, a haladóké 30-40 percesek. Ez nem tartalmazza a bemelegítést, a nyújtást, és a kardiót, amiket külön videókban érhetsz el.

Hogyan mondhatom le az előfizetést?

Egy egyszerű kattintással. Nem kell emailt írnod nekem, nem kell felvenned a kapcsolatot, magyarázkodni, kellemetlenül érezni magad. Nincs harag.

Hány percet kell főzéssel töltenem?

A receptek nagy része nagyon egyszerű, fél- egy órát vesz igénybe az előkészületekkel együtt. De nagy számban vannak 10 perc alatt elkészíthető édességek, nasik és saláták.

Hogyan történik a fizetés?

Bankszámládat, vagy PayPal számládat automatikusan, havonta terheljük az előfizetés összegével, természetesen a 2 heti ingyenes periódus után. Lemondáskor a számládat nem terheljük tovább.Bankkártyás fizetés a Stripe biztonságos rendszerén keresztül történik, én nem látom a kártyád adatait.

 

Pontosan mikor frissülnek az edzések és az étrend tervek?

Minden héten Péntek reggelre kapjátok meg az új anyagokat, így a hétvégén már be is vásárolhatod a heti receptekhez valót és elkezdheted a heti új edzéseket.

Milyen eszközökre lesz szükségem az edzéshez?

Az edzéseket súlyzók nélkül is elkezdheted, de ahogy fejlődsz, beszerezhetsz egy pár csukló- és bokasúlyt. Egy matracot is, ami ényelmes a térdednek, és egy nagy pohár vizet. Néha használunk egy széket is.

Ki állítja össze az edzéseket és az étrend terveket?

Rudnay Peters Krisztina, okleveles személyi edző és okleveles táplálkozási szakértő, növényi étrendre specializálódva.

Nem ehetek mindent. Hogyan módosíthatom a recepteket?

Egyszerűen csak cseréld fel az alapanyagokat olyanra amit ehetsz, vagy nézz körül a blogon, ahol további növényi receptet találsz.

Egyéni étrendet vagy edzéseket is kérhetek?

Igen. Ehhez vedd fel a kapcsolatot velem a vegankajak@vegankajak.hu email címen.