Te is tapasztalod magadon a változókor első jeleit?

Ingadozik a hangulatod, éjjel pedig rosszul alszol?

Lehetetlennek tűnik megszabadulni a felszedett zsírpárnáktól?

Nem kell hormonkezelésre menned ahhoz, hogy enyhítsd a premenopauza tüneteit!

Kövesd ezt a programot, és uralkodj ismét a tested felett!

A klimax tünetei akár már 10 évvel a változás beállta előtt jelentkezhetnek. Ne hagyd, hogy a hormonjaid átvegyék az irányítást!

Ezzel a programmal kordában tarthatod a premenopauza kellemetlen tüneteit!

🤩Nincs több változókori…

❌ elhízás

❌ alvászavar

❌ depresszió

❌ hajhullás

❌ gyakori vizelési inger

🥵40 éves kor felett bizony megindulnak azok a hormonális változások szervezetünkben, melyek nyugtalanságot, hőhullámokat, hangulatzavart, fáradtságot és kimerültséget okoznak.

Ezek mellett a változókori anyagcserezavar gyakran okoz elhízást, bőrünk pedig veszít rugalmasságából. Így nem csak az érzelmeinkkel kell nap mint nap harcba szállnunk, de megjelenésünkben is találhatunk kivetnivalót.

Cselezd ki a változókort, és szabadulj meg a tünetektől egészséges módszerekkel!

🤷‍♀️Valljuk be, egyikünk sem lesz már fiatalabb. Egy különleges életszakaszba értünk, ez pedig különös bánásmódot igényel. Változik a testünk, és ezzel együtt kell változtatnunk azon, hogyan bánunk a testünkkel.

Nem kell horror összegekért kockázatos hormonkezeléseket vállalnod! Elismert nőgyógyászok egyöntetűen vallják, hogy ebben az időszakban a leghatékonyabb a helyes táplálkozás és a rendszeres testmozgás. Ezért alkottam meg az Érett Nők Programot!

🧐 Mi az Érett Nők Program?

Az Érett Nők Program kimondottan 40 év feletti hölgyeknek szól, és egy 4 hetes, növényi étrend diéta az alapja. A program lépésről-lépésre mutatja be, hogyan tudsz egészséges módszerekkel enyhíteni a hormonális változás okozta testi és szellemi tüneteken.

📕ebook

🛒bevásárlólista

📝vegán receptek

📆30 napos, növényi alapú étrend

📈Hogyan változik a tested az Érett Nők Program hatására?

⚖️ Kiegyensúlyozott hormonháztartást állítunk be. Bye-bye, hőhullámok!

🧪 Stabilizáljuk a vércukorszinted. Mondj búcsút a falásrohamoknak!

💚 Csökkentjük a szervezeted, főleg az emészetőrendszered gyulladásait. Nincs több puffadás!

🥰 Javítjuk a kedélyállapotod. Vége a melankóliának!

🤸‍♀️ Újból energikus leszel. Mintha megint 30 éves lennél!

👙 Javul a bőröd minősége, és fokozatosan eltűnnek a zsírpárnák.

Feszes test 40 felett?

Kattints most, ha te is erre vágysz! ⬇️

Összesen 2990 Ft

Felejtsd el a hormonkezelést!

A klimax egy minden nőt érintő, természetes jelenség, ezért kezelése nem igényel különösebb orvosi beavatkozást. A terület egészségügyi szakértői világszerte egyetértenek abban, hogy a tünetek jól kezelhetőek a szervezet fitten tartásával, a rendszeres mozgással és egy változatos, növényi étrendben gazdag diétával.

A növényi étrend különösen gazdag olyan hormonszerű növényi anyagokban, melyek jótékonynak bizonyulnak a változókor kellemetlen tüneteinek megelőzésében és csökkentésében.

Amellett, hogy a menopauza számos kellemetlen tünettel jár, növeli bizonyos megbetegedések kockázatát is. Azonban az Érett Nők Program növényi alapú étrendje csökkenti a tünetek megjelenését, és megkönnyíti ezt az átmeneti időszakot.

Míg a menopauza hormonkezelései kitolják a tünetek jelentkezésének idejét, addig az Érett Nők Program hagyja, hogy természetesen menjen végbe minden változás a testben. Ráadásul mindez egy hormonkezelés árának a töredékébe kerül!

Az én történetem

🙋🏼‍♀️Szia! Rudnay Krisztina vagyok, 40 éves, dolgozó nő. Főállásom és családom mellett már két évtizede edzősködöm és okleveles táplálkozási szakértő vagyok. 20 éves korom óta aktívan sportolok, és már évek óta vegán életmódot folytatok.

Ez persze nem jelent akadályt az öregedésnek. A kor sajnos engem is utolért. A saját bőrömön tapasztalom mindazt, amellyel a legtöbb korombeli nő is szembenéz: a premenopauza első jeleit.

Egészségtudatos szakemberként holisztikus szemlélettel álltam ehhez a témához is. Elkezdtem tanulmányozni, hogyan lehet késleltetni az öregedés tüneteit.

Kutatásaim eredményei több szempontból is örömömre szolgáltak. Megerősítettek a hitemben, mely szerint nem kell különböző méreganyagokkal és hormonokkal tömni a testünk ahhoz, hogy kordában tartsuk a premenopauza tüneteit.

A megoldás kulcsa a két szenvedélyem, a sport és a növényi alapú egészséges táplálkozás megfelelő felépítése. Így született meg az Érett Nők Program, melybe minden szakmai tudásom legjava került annak érdekében, hogy te is könnyedén éld meg a változó időszakot!

💄Miből áll az Érett Nők Program?

📕A program alapját egy közel 70 oldalas ebook alkotja, amely négy nagyobb egységre bontható:

📕ebook

🛒bevásárlólista

📝vegán receptek

📆30 napos, növényi alapú étrend

1️⃣Az első részben hasznos ismeretekkel látlak el a makro tápanyagokról (szénhidrátok, fehérjék, zsírok), az elektrolitekről és a hormonháztartásról.

2️⃣A második rész célja a szemléletváltás elérése nálad is. Segítek, hogyan formáld szokásaid, és hogyan rögzíts egy-egy új, egészséges szokást az életedben.

Gyakran tapasztalom, hogy a diétázó vendég egyedül marad a küzdelemben, ezért arról is szót ejtek, hogy hogyan maradj talpon akkor is, ha a családod nem támogat.

Segítek az egészséges hozzáállás kialakításában, és hogy mentálisan hogyan legyél mindig toppon.

3️⃣A harmadik részben az egészséges táplálkozással kapcsolatban adok tippeket, és egy kimondottan érett nőknek szánt, teljes értékű növényi étrendet is kapsz. Ezt a program segítségével tovább tudod alakítani a saját igényeidnek megfelelően.

4️⃣A program negyedik és egyben legnagyobb része a 30 napra szóló, növényi alapú ételekből álló étrend. Hogy segítsek neked időt spórolni, komplett bevásárlólistát és recepteket is csatoltam neked.

➕💌A program során hetente egyszer fontos kiegészítő információkat küldök neked erről az igazán különleges életszakaszról.

Mindez a tied lehet összesen 2990 Forintért!